Jak obniżyć ciśnienie krwi naturalnie!

Jeśli denerwujesz się bardziej niż zwykle, cierpisz na bóle głowy i zemdlejesz, prawdopodobnie masz wysokie ciśnienie krwi. Możesz natknąć się na to z radosnymi krokami, popijając herbatę hibiskusową i oddychając prawidłowo.Ważne jest, aby znać wartość ciśnienia krwi. W rzeczywistości liczba ta mówi nam, jaka siła krążącej krwi działa na ściany naczyń krwionośnych i tętnic. Optymalne ciśnienie krwi powinno wynosić 120/80 mm Hg.art. słup rtęci, natomiast według Światowej Organizacji Zdrowia za normalną uważa się wartość 130/85 mm Hg. art. o wysokim ciśnieniu krwi mówi się, jeśli przekracza 140/90 mm Hg.art. według statystyk, co drugi mieszkaniec Czech cierpi z tego powodu od 50 lat. Jeśli należysz do tej kategorii wiekowej, dobrze jest mierzyć ciśnienie krwi każdego roku, albo u lekarza, albo w aptekach. Jeśli masz to naprawdę wysokie powyżej 160/90 mmHg.art, przepisać lekarzowi.

Nieleczone wysokie ciśnienie krwi może mieć śmiertelne

Nieleczone wysokie ciśnienie krwi może mieć śmiertelneKonsekwencje występuje na przykład nieodwracalne uszkodzenie serca i naczyń krwionośnych, upośledzenie czynności nerek lub niewydolność serca.Działaj, póki masz czas.Idealny kurs, oczywiście, nigdy nie dostać się do tych liczb krytycznych. Oprócz regularnych pomiarów, które podpowiadają, czy i ile wartości wzrosną, dobrze jest zacząć od działań zapobiegawczych na czas. Zwłaszcza jeśli jesteś jedną z osób, które mają zwiększone ryzyko nadciśnienia. Są to głównie osoby z podwyższonym ciśnieniem krwi w rodzinie, osoby otyłe lub z nadwagą, osoby jedzące mięso i słone potrawy lub osoby, które nie ćwiczą regularnie. Jakie naturalne metody pomogą Ci utrzymać normalne ciśnienie krwi.

Zmiana diety: odpowiednio przygotowana dieta to alfa i omega dla wszystkich chorób. Jeśli podwyższone lub podwyższone ciśnienie krwi dotyczy tylko ciebie, więc najważniejszą zasadą jest niesolić lub przynajmniej spożycie soli zmniejszyć do poniżej 5 g dziennie, czyli około 1/2 łyżeczki. Sól jest bogata w sód, którego potrzebuje nasz organizm, ale tylko w rozsądnych ilościach. Jeśli w organizmie jest nadmiar, to nie tylko problemy z ciśnieniem krwi, ale także problemy z żołądkiem i powstawaniem owrzodzeń. Oprócz soli znacznie zmniejszają spożycie wędlin, śmierdzących serów, produktów w puszkach, słonych przekąsek, szybkich i mrożonych potraw, marynat, sosów i innych wzmacniaczy smaku.

Natomiast przyjazne produkty to rośliny strączkowe,

Natomiast przyjazne produkty to rośliny strączkowe,Owoce, mleko, niesolone i niesmażone orzechy i nasiona, warzywa brassica i czosnek.Zioła: zioła również przyczyniają się do obniżenia ciśnienia krwi. Można mieszać świeże w gotowych potraw lub ciasta, z suszonych zrobić pyszną herbatę. Melissa Lemon działa idealnie, więc żaden lek nie bije, więc Dyskretna herbata może być bezpiecznie pijana przez cały dzień. Skuteczny jest również napar z DEZERTERA pełzającego lub mniszka lekarskiego lub herbaty ziele dziurawca.

Jeśli chodzi o świeże, sięgnij po pietruszkę, estragon lub oregano.Szybki marsz: brytyjskie badanie dvanáctitýdenní pokazuje, że szybki marsz co najmniej 30 minut pięć razy w tygodniu może pomóc pacjentom z nadciśnieniem w obniżeniu ciśnienia krwi o 6 do 8 mm Hg.inne sporty odpowiednie do obniżania ciśnienia krwi to bieganie lub kłusowanie, pływanie i jazda na rowerze!

Prawidłowe oddychanie: każdego dnia zarezerwuj trzy pięciominutowe sesje, podczas których wykonasz trening powolnego głębokiego oddychania. W praktyce oznacza to: Wstań, Zrelaksuj się i bardzo powoli, przez dziesięć do piętnastu sekund, weź oddech. W tym samym czasie napnij klatkę piersiową, ale nie podnoś ramion. Wstrzymaj oddech przez pięć sekund, a następnie powoli wydychaj przez nos. Gdy klatka piersiowa powróci do pierwotnego rozmiaru, pochyl się do przodu i napnij mięśnie brzucha i przeponę. Wstrzymaj oddech przez około pięć sekund, aż poczujesz potrzebę nowego powietrza.Relaks: relaks przy muzyce może zdziałać cuda z ciśnieniem krwi. Włoscy specjaliści zaobserwowali w swoich badaniach grupę osób z podwyższonym ciśnieniem krwi, które codziennie poddawały się półgodzinnemu wytchnieniu z zamkniętymi uszami i słuchały muzyki celtyckiej lub indyjskiej.

Tydzień później uczestnicy mieli zmniejszone

Tydzień później uczestnicy mieli zmniejszoneCiśnienie skurczowe średnio o 3,2 punktu, a następnie 4,4 punktu.Optymalna waga: wiele badań pokazuje, że jeśli uda Ci się zmniejszyć wagę, aby BMI wahało się od 18,5 do 25, ciśnienie krwi spadnie. Będzie to wymagało dostosowania stylu życia i silnej siły woli. Przede wszystkim ogranicz spożycie ryzykownych pokarmów o wysokiej zawartości sodu, alkoholu, cukru i innych bomb kalorycznych i dodaj do tygodniowego harmonogramu ćwiczeń co najmniej trzy razy w tygodniu przez 45 minut.Regularne, długotrwałe spożywanie alkoholu dwa lub więcej dużych napojów dziennie, wraz z paleniem i brakiem ćwiczeń, jest szkodliwe dla serca i naczyń krwionośnych.

Z drugiej strony, umiarkowane picie, rozumiane jako 350 ml piwa lub 150 ml wina dziennie, może, według badań przeprowadzonych przez Boston Brigham and Women ‘ s Hospital, zmniejszyć ryzyko chorób serca disease.It wykazano, że techniki medytacyjne obniżają poziom stresu, co może przyczynić się do obniżenia ciśnienia krwi.Techniki relaksacyjne i medytacyjne mogą być odpowiednimi środkami uspokajającymi ciało i umysł przed stresem, ale to tylko dodatkowa terapia. Zawsze należy skonsultować się z lekarzem prowadzącym, który przeprowadzi badanie, określi diagnozę i na jej podstawie zaleci leczenie podsumował lekarz Mikhail Shtepanova.